Test...

Testade mig på www.teleadress.se, som genom att du anger din adress, kan beskriva vem du är. Mitt resultat blev: Typ K35 Små- och flerfamiljshus

Utfallet av testet blev väl sisåddär. För det första är jag inte pensionär, vilket de lyckades få mig att vara. Däremot hade de rätt i att jag bor singel, att jag är kritisk till EU och tämligen tillfreds med livet. Men jag tittar inte på trav- och caféprogram på TV, och röstar inte på (s) eller (c), vilket de tycktes ha räknat ut.

Ett inte så särskilt vetenskapligt test, men lite småkul ändå...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Typ L41 Gröna vågen, ålder 50-64 hamnade mitt resultat på, hmm, ja om några år så

2007-03-01 @ 10:59:22
Postat av: Tony

Men det är lite "gröna vågare" över dig :-)

2007-03-01 @ 11:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback