Över 6%, sedan kom Maria Wetterstrand

Vågar vi hoppas på 7,3% (mitt tips) under söndagens val? När nu Maria Wetterstrand kommit in i hetluften i valrörelsens slutskede, känner åtminstone jag mig extra taggad för att jobba hårt och målmedvetet ända fram till natten till valdagen.

Och Maria kommer att vara vår företrädare i slutdebatten på TV 4. Hon kommer ge gärnet, och troligtvis vinna den debatten. Och Peter går inte av för hackor han heller. Han kommer göra en stabil och trygg insats i SVT:s slutdebatt. Det är jag säker på.

Känner mig hoppfull!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Visst tror vi på de höga procenten för MP!

Maria är en smart tjej som är duktig på att uttrycka sig.

2006-09-13 @ 16:13:50
Postat av: Tony

Instämmer!

2006-09-17 @ 13:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback