Miljöfrågor på tapeten, (mp) mot (c) i kvällens "6 dagar kvar" på TV 4

Hoppas att vi får en tydlig bild av hur Centern sviker i miljöfrågorna, på punkt efter punkt. Tyvärr har det en gång ganska framtidsinriktade och visionära (c) blivit alltmer ett löftestomt och innehållslöst parti. Ett allt mer grått parti. Tyvärr, till mina idoler bland andra partiers ledare hör både Olof Johansson (som en gång valde att avgå i protest mot Öresundsbron) och Karin Söder (som var sveriges första kvinnliga partiledare). Men i dag - nejdu, Maud företräder inte längre "mittens rike", snarare är hon lydig följeslagare till nyliberalisterna...

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej Tony!

Ser att du också haft goda förebilder.
Båda hade goda sidor för jag träffade dem "live" då när det begav sig. Tyvär förstod sig inte mina kommunalgubbs på att ta för sig när jag lurade ut någon höjdare i bushen. Men boråsarna tog gärna över
då och utnyttjade möjligheten att lobba eller vad det kallas.

God lycka önskas på "valupploppet"!

2006-09-12 @ 22:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback