Slit och släp när (mp) fyllde 25 år...

- Jobb! Jobb & jobb...

Just nu sitter mina vänner och firar (mp):s 25- årsdag. Själv sitter jag och förbereder mig för att hålla ett föredrag om valberedning i morgon bitti. Dessutom inleds dagen redan kl 8.00 med MiL- möte (Miljöpartister i Landstingen). Så någon partaj är det ej att fara till Örebro. Men jag far ju i tjänsten, så det var väl ändå inte så märkligt...

Men till Johan, Tomas, Lise, Linnea, Agnes, Heiti, Lill- Tony, Rune och Eva - nästa gång ska jag vägra att hålla i något när det är stort partievenemang. Då ska jag roa mig och umgås med er alla...

Ha det fint!

M v h Tony

Kommentarer
Postat av: Johan H

Ser det som ett löfte.

2006-10-09 @ 11:29:16
Postat av: Tony

Japp!

2006-10-11 @ 13:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback