Direkt från Regionfullmäktige

Vår regionfullmäktigeledamot och riksdagskandidat, Max Andersson, bloggar direkt från regionfullmäktiges budgetmöte. Gå in på hans blogg och läs. Länken har jag inte framför mig, men gå till Johan Hellströms blogg (som är länkad i menyfönstret till höger), han har länken till Max.

M v h Tony

PS

Min arbetsplats är full av byggdamm och bruk, strömmen är borta ca 50 minuter per timma, och min dator har blåskärm. Samtidigt skall jag sända ut tre pressmeddelanden och en mängd uppdateringar av hemsidan www.mp.se/vg

Vete fasen hur jag ska bära mig åt...

Men tack, Sjukvårdspartiet, för att jag åtminstonde fått låna er ena dator i en kvart !!!

DS

Kommentarer
Postat av: Max Andersson

Här finns en permalänk . Man får gärna lämna en kommentar om man gör något liknande. Lage Rahm har till exempel direktbloggat Göteborgs kommunfullmäktige, och jag tror att Borås står på tur till hösten.

Allt i enlighet med devisen: Man kan vinna fler röster vid tangentbordet än vid fullmäktiges fikabord.

2006-06-21 @ 21:41:16
URL: http://maxandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback