Två trevliga saker

I dag har två trevliga saker inträffat. Tja, egentligen tre, för i dag kände jag mig för första gången på länge både pigg och på bettet. Förkylning, huvudvärk och febern har tackat för sig...

Men de två trevliga sakerna är:

1. Fick ett trevligt besök på residenset, av min nya politiska sekreterar- kollega, Lise Nordin.

2. Fick ett trevligt besked kring ett spörsmål jag haft en tid, av min trevliga partikollega Ingvar Högström.

När det gäller Lise så har jag på känn att det kommer bli en riktigt bra kraft för fullmäktigegruppen. Och upplägget kring att hon skall arbeta med att utveckla kommunikation och nätverksbyggande känns som klippt och skuret för henne. Och gällande det andra, så blir det också bra.

Ser fram mot de kommande åren i Västra Götalandsregionen och mp Väst.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Du har rätt Lise är en tillgång eftersom hon har sådan entusiasm. Lycka till med partiliret på regionsnivå. Vi hoppas på framgångar fast vi inte är så många.

2006-12-15 @ 20:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback