Inge Pettersson talar ut...

Inge Pettersson var en gång medlem i (mp), men bytte för ett tag sedan till vägvalet. I dagens Borås tidning talar han ut om varför. Jag tycker han gör bort sig. Han talar bland annat skit om Miljöpartiets invandrar- och flyktingpolitik. Han tycker också att vi har en galen uppfattning i djurrättsfrågor. Själv anser jag att solidaritetsfrågorna är grunden i (mp):s politik, och undrar varför han någonsin gick med hos oss, om han har så vitt skilda uppfattningar jämfört med Miljöpartiet...

Läs artikeln på
www.bt.se


Kommentarer
Postat av: Marianne

Läste artikeln.
Ingen ide att fundera över Inge.
Genom att uttala sig på detta sätt så tror jag också att han snarare gjorde illa för sig själv.
Ska man inte föra ut sitt eget partis politik?
Vägvalet har väl inget att sälja då?

Men det ger ju mp Borås möjlighet till en extra artikel eller hur? Ren vinst eller?

2006-08-26 @ 11:12:24
Postat av: Tony J

Jodå, jag är helnöjd med att han nu tar bladet från munnen, och förklarar sina märkliga krumbukter i partiet de senaste åren. Synd bara att han inte tog konsekvenserna av sin uppfattning tidigare...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback