Fullmäktigedebatt - från hemdatorn...

På väg till dagens RF råkade en bil vid ett övergångsställe toucha till mig såpass att jag for omkull och trasade sönder alla mina kläder. Frånsett lite skrapsår på knän, ben och knogar klarade jag mig dock förvånansvärt gott själv. Men man kan inte gå som en trashank till fullmäktige, så efter ett besök med tvätt på vårdcentralen, tog jag mig hem, och följer nu debatten via datorn i stället.

Gott så, att den möjligheten finns. Just nu sitter vår Stefan Kristiansson i ett replikskifte med Johnny Magnusson, och frågar om han vet något exempel i världen där man kan bygga bort bilköer.

Skönt att man har Lise som kollega, utan henne hade jag känt mig manad att åka tillbaka till Vänersborg. Nu tar jag i stället

Kommentarer
Postat av: Johan H

Aj!
Tur att du inte skadade dej värre. Men fasen vad läskigt.

Postat av: Madeleine

Var rädd om dig lillebror:)

2007-06-12 @ 12:19:38
Postat av: Heiti Ernits

Puh! Tur att du klarade dig såpass väl... =)

2007-06-12 @ 16:17:29
URL: http://heiti.blogspot.com
Postat av: Tony

Jaja, det är ingen fara. Och min väska dämpade stöten. I bland har man tur i oturen :-)
m v h Tony

2007-06-14 @ 13:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback