Baske mig vad det är kallt...

Eftersom solen visat sig i dag, var jag min vana trogen nere vid stranden. Men baske mig, vad kallt det var... I böljan den blå mätte temperaturen bara 15 grader, jag försökte vada i, men kom bara till den där ömtåliga punkten där ben går över i midja. Jag gitte inte att doppa mig i dag, baske mig vad kallt det var...

Annars njuter jag av min semester i fulla drag. Har inte gjort så mycket, frånsett att jag var en tur i Halden i torsdags (eller var det i fredags). Men frånsett det har jag mest varit hemma och njutit av ledigheten. I morgon skall jag ägna mig åt städning, ty jag har dragit med mig tre  - fyra kilo sandstrand in var dag, när jag varit nere vid sjön, och mina bara fötter protesterar nu starkt mot det skrovliga underlaget i tamburen... Dags för städdag i morgon, alltså :-)

Kommentarer
Postat av: Johan

jag funderar på att någon gång under juli månad låta vägar och räls föra mej norrut till Mellerud för att låta mej bjudas på fika. låter det bra?
dag har jag ingen som helst aning om.

Postat av: Madeleine

Nu kommer vi och stökar ner imorgon lillebror! Du anar inte hur mycket grus jag och barnen kan dra in:-)om det blir badväder förstås

2007-07-02 @ 21:38:16
Postat av: Tony

Till syster - jag har inte hunnit städa, bara sopa lite grann. Det var fint väder i går, och jag var ute och grillade och badade mm mm...
Till Johan - Du är så välkommen så! Tänkte försöka dyka upp på någon torsdgaskväll framöver. Vi kan ju bestämma datum då! Jag är på Gotland under Almedalsveckan och i Norge några dagar med Rille Ralle Rulle (min systerson Rasmus), min mellansyster och hennes Magnus. I övrigt är jag mestadels hemma.

2007-07-03 @ 09:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback