Kerstin Holm på SVT

I söndags morse kom Kerstin Holm, mångårig reporter på Rapport och Aktuellt, fram till mig för att diskutera kring det praktiska för TV- bolagen, när de skulle lämna kongresslokalerna och så. Hon passade också på att ge en liten pikning för att jag under flera sekunder varit med i Aktuellt, ståendes med en mobiltelefon i handen (när jag talade med Bäcklund).

Två kvällar före, ungefär kl 21 på fredagen, hade jag hjälpt henne med lite info om att Peps Persson skulle spela på kongressfesten, vilket gjorde att hon tyckte det var lite extra kul att just jag blivit filmad i hennes reportage...

Efter den uppståndelse mina tre sekunder i tv rönte (i stort sett ringde, sms:ade och talade  varenda människa om mig och mobiltelefonen hela söndagen), så är jag mycket tacksam över att främst tillhöra den kategori som arbetar i det bakomstöttande ledet...


Kommentarer
Postat av: Johan H

Såg dig minsann när jag igår kollade sändningar på nätet. Utmärkta bilder. Kändis, där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback