Nyår till sängs...

Jag skulle bjuda på nyårsmys. Har bokat oxfilé som jag skulle hämta under förmiddagen, har köpt champagne och svängde i torsdags kväll ihop två sorters konfekt. Knåpade under min lediga fredag till och med ihop en liten nyårs- tävling. Men det blir inget av årets nyårsfirande...

Den ena systern har fått inflammation i njurbäckenet. Den andra systern går med halsont och förmodligen feber. Själv är jag kass i magen, och tillbringade hela natten rusandes fram och tillbaka mellan sängen och... hmm... ni vet... det där rummet där man tvättar händerna.

Sjuka släkten firar nyåret till sängs i år.

Det blir inget bra slut, men man kan ju hoppas på ett gott nytt !!!

Gott nytt år till er alla!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Gott nytt hår!

Postat av: Anonym

Gott nytt år på dig själv Hannah!

2006-12-31 @ 13:29:32
Postat av: Thomas

Gott Nytt År, Tony.

2006-12-31 @ 15:10:29
URL: http://tgs.blogg.se
Postat av: Tony

Detsamma Thomas!

m v h Tony

2007-01-05 @ 10:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback