Vad är då bra med de övriga partierna?

I en liten artikelserie har jag beskrivit vad jag anser är de övriga partiernas största nackdelar. Här kommer några fördelar med de övriga partierna...

VÄNSTERPARTIET
Vänsterpartister brinner ofta av engagemang. De vill verkligen förändra världen.

SOCIALDEMOKRATERNA
Socialdemokrater brukar alltid stå för sina löften. Att bryta ett avtal existerar inte inom (s).

CENTERPARTIET
Många centerpartister har i grunden ett genuint miljöintresse, vilket jag tycker är mycket positivt.

KRISTDEMOKRATERNA
Kristdemokrater är i regel mycket måna om våra äldre, vilket jag tycker är bra.

FOLKPARTIET
Folkpartister brinner liksom vänsterpartisterna ofta av engagemang. De vill också förändra världen.

MODERATERNA
Moderater är alltid ärliga och raka. Man är inte alltid överens med dem, men de är alltid tydliga, ärliga och uppriktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback