Vem utger sig för att vara Anna Hedenmo?

Någon har gjort inlägg i min blogg och kallat sig för Anna Hedenmo, och inlägget länkar till en inte alls så särskilt objektiv sida där man just kritiserar Aktuellt och Hedenmo för att ha varit partiska i sin bevakning av valet. Inlägget finns att läsa på:
http://vgtony.blogg.se/2006/september/persson-pressar-reinfeldt-i-klimatfragan.html#comment


Jag vidhåller att Anna Hedenmo är en skicklig journalist, och vill framföra att jag tycker det är ynkligt när en människa utger sig för att vara en annan person på nätet...

Hälsningar Tony

Kommentarer
Postat av: h

herregud, anna hedenmo är moderat och därför inte speciellt vänstervriden. jag råkar känna henne privat och era anklagelser om att hon är åt det vänstra är bara avundsjuka

2007-02-08 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback