Slut...

Nu är batteriet snart uttömt på min dator. Hmm, jag har nog slösat lite. Har varit inne och surfat på den isländska statstelevisionen på www.ruv.is för att försöka uppdatera mina små kunskaper i det isländska språket. Tycker dock att RUV har en väldigt pedagogisk och lättnavigerad sida, och man kan lätt leta sig fram för att se på nyheter och väder, samt andra tv- program. Var också inne på norska www.vg.no eftersom en av det landets bästa sångare, Jan Werner Danielsen, avled i förra veckan, bara 30 år gammal. Det måste man läsa om, måste följa med i vad som händer och sker i naboländerna.


Men nu är alltså batteriet snart slut...


Kommentarer
Postat av: Magnus

Var det detta du läste?


"Frederik Reinfeld, leiðtogi Hægriflokksins, Moderaterna, var í dag kjörinn nýr forsætisráðherra Svíþjóðar í atkvæðagreiðslu á sænska þinginu.
Reinfeld ætlar á föstudaginn að kynna nýja ríkisstjórn borgaraflokkanna og kynna stefnuskrá stjórnarinnar næstu fjögur árin."

2006-10-06 @ 00:37:21
Postat av: Tony

Ja, det var något av det jag läste. Men jag tittade mest på nyhetssändningarna. Att läsa är en sak. Men att höra vad som sägs, det är värre...

2006-10-06 @ 07:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback