Så har man flyttat på sig

Nu har jag bytt rum på residenset. Förr hade jag ögonen mot gården, nu har jag dem mot hamnkanalen. Den främsta skillnaden som jag märker, är att bruset från alla bilar som kör förbi ute, är betydligt högre på denna sidan. Men luften verkar cirkulera bättre, jag har fått ett något större rum.

Helt klart är, att det inte är fel att byta rum i bland. Jag har slängt en mängd gamla dokument som jag sparat för att "de kan vara bra att ha". Jag lyckades tömma 48 av mina 123 pärmar, vilket kändes mkt skönt :-)

Kommentarer
Postat av: Niklas Theodorsson

Feng shui! Att tömma 48 av 123 pärmar var bra jobbat. Får man rekommendera ett möte med RAPH, Regionens Anonyma Pärmhamstrar.

"Hej, jag heter Tony. Jag är en pärmhamster."

Jag är lite impad också: Hur fick du plats med 123 pärmar på ditt gamla rum?

Postat av: Tony

Om du visste vad mycket skräp man samlar på sig under fyra år...

Det är mycket man tror man behöver, men som man sen när man behöver det, letar upp digitalt istället :-)

2006-12-05 @ 22:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback