Alla springer omkring...

Efter lunch kommer mp Västs styrelse till lokalen, och därför jäktar både Tomas och Ingvar med att färdigställa ett antal dokument och annat. Känns skönt att jag inte har några uppgifter att förbereda till mötet, utan kan arbeta i någorlunda lugn och ro...

Sitter som ni förstått och arbetar på kansliet i Borås i dag. Har just gjort utkast för ett 50- tal debattartiklar. Känns ganska skönt att det är klart snart. Ska sedan fortsätta arbetet med argumentations- skriften, som ännu ligger ofärdig, men där jag snart ska börja med hälso- och sjukvårdsavsnittets sista del.


Kommentarer
Postat av: Marianne

50 olika utkast!!

Kan man då arbeta lugnt och i ro?

Jag får lägga ner svett och möda på det jag skriver så....

Har du några bra ideer att släppa ut på landet i full frihet?

2006-08-08 @ 07:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback