Härliga vårdag

I dag har solen skinit från en klarblå himmel. Det har jag allt sett, när jag suttit och tittat ut genom fönstret från residenset i Vänersborg. Det är mycket att stå i just nu, främst när det gäller budgetarbetet.

Men trots att man suttit inomhus och arbetat hela söndagen, så känns det ändå lätt och härligt, eftersom solen skiner därute. Men nu mina vänner, nu ska jag ta och gå ut en sväng till Skräckleparken, innan det blir dags att åka hem och sova några timmar. Det är ju trots allt måndag i morgon...

Fick förresten en fråga från Astrid om hon fick länka min blogg. Självklart, sade jag, och återgäldar nu detta genom att lägga ut hennes trevliga blogg som länk i min lista. Den är väl värd ett besök !!!




Kommentarer
Postat av: helgonblomma

tackar tackar :)

//Astrid


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback